Ønsker du stadig at være logget på NetBanken?

Uden aktivitet afsluttes NetBanken om 3:00 minutter.
Log af nu Bliv i NetBanken
android-menu-smallarrow-down-smallarrow-down-tinyarrow-left-mediumarrow-left-smallarrow-left-tinyarrow-right-mediumarrow-right-smallarrow-right-tinyarrow-to-top-largearrow-to-top-mediumarrow-up-down-tiny arrow-up-smallarrow-up-tinyballoon-smallbills-small bin-smallbs-smallburger-menu-small cal-mediumcal-smallcard-block-smallcard-object-smallcard-order-smallchart-smallcheckmark-extra-smallcheckmark-largecheckmark-smallcheckmark-tinycheckmark-xlclip-smallcloud-smallcoin-speed-smallcoin-stack-mediumcoins-mediumcoins-no-stripes-smallcoins-speed-mediumcoins-speed-vertical-mediumcontactless-smallcontext-menu-smallcross-circle-smallcross-medium cross-smalledit-smalleik-smallepin-small exclamation-smallexclamationmark-largeexclamationmark-xlexport-small flag-tinygraph-largegraph-smallgraph2-smallhouse-smallimport-export-small info-xlinfolist-smalllistdoc-smalllistdoc2-small logoff-smallmaginfyingglass-largemagnifyingglass-mediummagnifyingglass-smallmail-smallminus-tinymoneytransfer-largenote-smallnote-tinypayment-agreement-smallpayment-loan-smallpaymentcard-largepaymentcard-smallpen-and-paper-smallplus-smallplus-tinyprint-smallprofile-smallquestionmark-smallreconciliation-extra-smallrecurring-transfer-smallsavingpig-mediumsavingpig-smallsepa-smallsettings-smallsms-verification-xlspeech-buble-smallspeedometerstopsign-smallsubmit-smallsun-smalltag-tinytrade-finance-small umbrella-smallwallet-mediumwatch-smallwatch-xl
  • Log ind
    • NetBank Privat
    • Netbank Erhverv og Netbank Forening
    • NetBoks
  • Hvis teknikken driller
  • Vejledning og tilmelding
    • Tilmelding
    • Fuldmagter
    • Prisliste
    • Skriv til hotline
  • Hjælp og teknik
    • Hjælp og teknik
    • Tekniske krav
    • Skriv til hotline
  • Sikkerhed
    • Sikkerhed
    • Gode råd
  • Log af
{}
Hjælp og teknik
  • Sådan nulstiller du din browser

    Når du har problemer med at logge på NetBanken eller f.eks. når du skal godkende betalinger, kan du prøve at nulstille din browser.
    Brugen af guiden er på eget ansvar.

    Vælg den vejledning som passer til din browser/dit internetprogram.

    Microsoft Edge:

    1. Åbn Microsoft Edge
    2. Vælg "Flere handlinger" ved at trykke på de 3 prikker i højre hjørne
    3. Vælg "Indstillinger"
    4. Klik på "Nulstil indstillinger" nederst til venstre"
    5. Klik på "Gendan indstillinger til deres standardværdier".
    6. Klik på den blå "Nulstil"-knap
    7. Luk nu Microsoft Edge

    Firefox:

    1. Åbn Firefox
    2. Vælg "Hjælp" i menulinjen
      (Hvis menulinjen er skjult, tryk på F10 for at få den frem)
    3. Vælg "Teknisk information"
    4. Klik på "Nulstil Firefox"
    5. Klik på "Nulstil Firefox"
    6. Klik på "Afslut"
    7. Afvent at Firefox lukker ned og åbner igen med teksten "Succes..."

    Google Chrome:

    1. Åbn Google Chrome
    2. Tryk på de 3 streger i højre hjørne
    3. Vælg "Indstillinger"
    4. Vælg "Nulstil Indstillinger"
    5. Vælg "Gendan indstillinger til deres oprindelige standardkonfiguration"
    6. Vælg "Nulstil"
    7. Luk nu Google Chrome

    Safari på Mac:

    1. Safari kan ikke længere nulstilles, så der skal du i stedet rydde historikken
    2. Åbn Safari
    3. Klik på "Safari" øverst til venstre (kan ligge som menupunkt 'Historik' på nyere Macs)
    4. Klik på "Ryd historik"
    5. Under punktet "Ryd" vælger du "Al historik"
    6. Klik på "Ryd historik"
    7. Hold tasterne "CMD + Q" nede samtidig, så Safari lukkes

    Firefox på Mac:

    1. Åbn Firefox
    2. Klik på "Hjælp" i øverste linie
    3. Vælg "Teknisk information"
    4. Klik på "Nulstil Firefox"
    5. Klik på "Nulstil Firefox"
    6. Klik på "Færdig"
    7. Afvent at Firefox lukker ned og åbner igen med teksten "Succes..."
  • Sådan tillader du pop op-vinduer i din browser

    Vælg den vejledning som passer til din browser/dit internetprogram.

    Vejledningerne til Mac forudsætter at du har Mac OS 10.7.3 eller nyere.

    Microsoft Edge:

    1. Åbn Edge
    2. Tryk på de tre prikker i højre hjørne
    3. Vælg "Indstillinger"
    4. Vælg "Cookies og webstedstilladelser"
    5. Vælg "Pop op-vinduer og omdirigeringer"
    6. Ved "Blokeret" skal funktionen være slået fra

    Firefox:

    1. Åbn Firefox
    2. Klik på "Firefox" øverst til venstre og klik derefter på "Indstillinger…"
    3. Klik på menupunktet "Privatliv og sikkerhed"
    4. Under overskriften "Tilladelser", klik på "Undtagelser" ud for punktet "Bloker pop op-vinduer"
    5. I øverste felt skriver du: kreditbanken.dk
    6. Klik på "Tillad"
    7. Luk vinduet
    8. Hold tasterne "CMD Q" nede samtidig, så Firefox lukkes

    Google Chrome:

    1. Åbn Chrome
    2. Tryk på de tre prikker i højre hjørne
    3. Vælg "Indstillinger"
    4. Vælg "Privatliv og sikkerhed"
    5. Vælg "Websiteindstillinger"
    6. Vælg "Pop op-vinduer og omdirigeringer"
    7. Tillad at "Websites kan sende pop op-vinduer og bruger omdirigeringer"

    Safari på Mac:

    1. Åbn Safari og log på Netbanken
    2. Klik på "Safari" øverst til venstre og klik derefter på "Indstillinger til dette websted"
    3. Ved ekstra vinduer vælges "Tillad"

    Firefox på Mac:

    1. Åbn Firefox
    2. Klik på "Firefox" øverst til venstre og klik derefter på "Indstillinger…"
    3. Klik på menupunktet "Privatliv og sikkerhed"
    4. Under overskriften "Tilladelser", klik på "Undtagelser" ud for punktet "Bloker pop op-vinduer"
    5. I øverste felt skriver du: kreditbanken.dk
    6. Klik på "Tillad"
    7. Luk vinduet
    8. Hold tasterne "CMD + Q" nede samtidig, så Firefox lukkes
  • At få vist dokumenter i NetBoks/eArkiv

    Hvis der er problemer med at få vist dokumenterne i NetBoks/eArkiv i NetBanken kan det skyldes, at Adobe Reader ikke virker og at det er nødvendigt at opdatere denne.

    Hvis du anvender Windows 8 eller Mac OS 10.7.3 og nyere, så anvender du som standard den indbyggede PDF-visning, men du kan altid hente og bruge Adobe Reader.

    Klik her for at hente Adobe Reader

  • Import af posteringer til Excel på Mac

    Hvis du eksporterer dine kontobevægelser til Excel på Mac, kan du opleve at datoen er vist forkert, når filen åbnes.

    Løsningen er at importere kontobevægelserne i stedet for at åbne direkte.

    Se vejledningen

Log af?

Vil du logge af nu?

Bliv i NetBanken Log af nu