Hvis teknikken driller
Kontakt hotline på:

59 48 10 40

Mandag-fredag: 08:00-19:00

Hotline kan hjælpe med:

  • Teknisk support
  • Funktioner i netbanken
  • MitID

Spær Netbank

Har du mistanke om, at der er nogen, der uretmæssigt har fået adgang til din NetBank, kan du spærre den på følgende måder:

  • I NetBank Privat under "Tandhjulet" / "Indstillinger" / "Sikkerhed og MitID" / "Spærring".
  • Kontakt Hotline på 59 48 10 40 - udenfor Hotlines åbningstid kan du kontakte Spærreservice på tlf. 75 94 50 93.
  • Kontakt kundeservice eller din Sparekassen Sjælland-filial.

Herefter vil du modtage en bekræftelse på din spærring pr. post. Vær opmærksom på, at det kun er din NetBank - men ikke dit MitID - der er blevet spærret.

Mens NetBanken er spærret, vil bekræftede betalinger og faste betalingsaftaler m.m. blive gennemført som sædvanligt.

Ønsker du at spærre dit MitID?

Hvis du mister et MitID identifikationsmiddel eller tror, at det bliver misbrugt, skal du spærre eller slette det.

Læs mere her
Ønsker du at spærre dit MitID, kan du gøre det på følgende måder:
  • På mitid.dk
  • Kontakt MitID hotline på 33 98 00 10
  • Kontakt Sparekassen Sjællands Hotline på 59 48 10 40
  Driftsinformation  

Driftsstatus

Netbanken er ikke tilgængelig i øjeblikket.