Har du mistanke om, at der er nogen, der uretmæssigt har fået adgang til din NetBank, kan du spærre den på følgende måder:
I Netbank Erhverv under menupunktet "Indstillinger" / "Spær min bruger" og "Spær Netbank Erhverv (alle brugere)".
Kontakt Hotline på 73 33 17 28 - udenfor Hotlines åbningstid kan du kontakte Spærreservice på tlf. 75 94 50 93.
Kontakt kundeservice eller din Kreditbanken-filial.
Herefter vil du modtage en bekræftelse på din spærring pr. post. Vær opmærksom på, at det kun er din NetBank - men ikke dit MitID - der er blevet spærret.
Mens NetBanken er spærret, vil bekræftede betalinger og faste betalingsaftaler m.m. blive gennemført som sædvanligt.
Ønsker du at spærre dit MitID?
Hvis du mister et MitID identifikationsmiddel eller tror, at det bliver misbrugt, skal du spærre eller slette det.
Læs mere her Ønsker du at spærre dit MitID, kan du gøre det på følgende måder:
På mitid.dk
Kontakt MitID hotline på 33 98 00 10
Kontakt Kreditbankens Hotline på 73 33 17 28
Driftsinformation
Driftsstatus
Der er ingen driftsforstyrrelser i øjeblikket .
Netbank Erhverv er lukket få timer om natten:
Mandag til lørdag
03:00 - 05:00
Søndag
02:00 - 06:00
Nyt: Mobilbank erhverv
Gå i banken hvor som helst med din smartphone
Med Mobilbank Erhverv kan du hurtigt og let gå i banken, hvor det passer dig.
Med Mobilbank Erhverv kan du blandt andet:
- Se og godkende betalinger
- Se virksomhedens konti og posteringer
- Søge posteringer og betalinger
Du skal kun bruge NemID, når du godkender betalinger.
MobilBank Erhverv er udviklet, så den dækker mindre og mellemstore virksomheders behov.
Nu er det muligt at ind- og udlæse filer i Netbank Erhverv i nyere browser. Indtil nu har fil ind- og udlæs krævet, at der var installeret Java - men de nyeste browsere fra Google og Microsoft understøtter ikke Java. Derfor er der nu udviklet en ny mulighed "Uden Java".
Forsikringen kan tegnes til en meget overkommelig pris. Sammenholdt med den potentielle risiko for tab ved indbrud, vurderes denne forsikring som attraktiv og ubetinget anbefalelsesværdig.
Mange danskere oplever at modtage en e-mail eller SMS med opfordring til at sende en kopi af ens nøglekort, eller en opfordring til at opdatere sine kreditkortoplysninger.
Hverken NemID eller et pengeinstitut vil sende en mail eller SMS med sådanne opfordringer. Slet derfor altid sådanne beskeder.
Skulle du alligevel være kommet til at klikke på linket, så henvend dig straks til Hotline.